Informacijska arhitektura

Poslovni kontekst

Razumijevanje poslovnih ciljeva i postavljanje konteksta ključ je uspješne informacijske arhitekture.

Potrebe kupca

Shvatite klijente i njihove poslovne potrebe kako biste mogli filtrirati najvažnije informacije i njihove ovisnosti.

Dizajn navigacije

Omogućite korisnicima da dođu do određenih informacija na vašoj stranici, slijedeći najbolje prakse AI dizajna.

Prije odabira dizajna i izrade programske podrške, aplikacije ili internetske stranice, od vitalne je važnosti imati plan visoke razine koji osigurava da imate odgovarajuće informacije na pravom mjestu.

Opseg:

Postoji nekoliko razloga za procjenu informacijske arhitekture postojećeg rješenja. Četiri ključna segmenta koriste se kao osnova za pružanje najboljeg korisničkog iskustva, omogućavajući manju potrošnju vremena tijekom potrage za željenom informacijom.

  • Navigacija: temeljna navigacija stranice sa svojom informacijskom arhitekturom služi za vođenje korisnika kroz stranicu.
  • Grupe i oznake: stvorite grupe sličnih informacijskih objekata i mudro ih označite.
  • Hijerahija; stvorite vizualnu hijerarhiju u predstavljanju sadržaja stranice kako biste podržali uzorke za programske analize.
  • Sadržaj; sveobuhvatno i vizualno prikazivanje potrebnog sadržaja.

Poboljšat ćemo vaše ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) smanjenjem vremena potrebnog za obavljanje zadataka i smanjenjem stope odstupanja u vašoj navigaciji. Ubrzat ćemo navigaciju i pregledati sadržaj kako bi vaše grupe i oznake bile preciznije. U hijerarhiji ćemo smanjiti vrijeme učitavanja i stvoriti bolje grupe te optimizirati sadržaj.

Naši procesi uključuju:

  • Intervjuiranje vaših korisnika i kupaca kako bismo dobili povratne informacije.
  • Izvješće o studiji sortiranja kartica, uz preporuke i prijedlog promjena.
  • Testiranje upotrebljivosti kako bi osigurali da su sve odluke potvrđene prije nego što projekt krene u iduću fazu.
  • Razvoj i vizualizacija informacijske arhitekture
  • Kontekstualne upite, u svrhu prikupljanja informacije o načinu korištenja.

Dizajn internetske stranice jednostavne za korištenje razvija promotore i odane klijente. S druge strane, korisnici brzo napuštaju neispravne stranice. Dobra informacijska arhitektura izgrađena je na vašem razumijevanju potrošaća i može vam pomoći da zadržite kupce, smanjite stope napuštanja početne stranice i poboljšate ocjene stranice ili aplikacije. Kad je napravljen dobro, dobar dizajn je nevidljiv. Primjetimo ga samo kada je napravljen loše.